dinsdag 19 oktober 2010

IN MIJN VOLGEND LEVEN BEN IK BEER.

In dit leven ben ik een vrouw,

maar in mijn volgend leven kom ik terug als een beer.
Want als je een beer bent, mag je een winterslaap houden.
Je doet zes maanden lang niets anders dan slapen.
Dat lijkt mij wel wat!

Voordat je je winterslaap gaat houden,
moet je je wekenlang
volproppen met eten.
Dat lijkt me ook wel wat!

Als je een berin bent baar je je baby’s
(die maar zo groot als kastanjes zijn)
Terwijl je slaapt.
En wanneer je wakker wordt zijn het lieve kleine knuffelbeertjes.
Dat lijkt me helemaal wel wat!

Als mamabeer weet iedereen dat met jou
zeker niet te sollen valt.
Je mept iedereen die je kids lastig vallen,
en als je kids niet in het gareel lopen
mep je hun ook even.
Dat lijkt me eveneens wel wat!

Als je beer bent VERWACHT je partner
Dat je grommend wakker wordt.
Hij VERWACHT dat je harige benen hebt.
En hij VERWACHT dat je zwaar overgewicht hebt.
En dat vóóral lijkt mij wel wat!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten